Świstokliki

wtorek, 1 stycznia 2013

Stłuczka w parku - Part 3 (Louis)


Nacisnęłaś czerwona słuchawkę i poszłaś się podszykować.
Byłaś już gotowa. Do klubu miałaś zaledwie 10 minut. Wyszłaś za piętnaście osiemnasta. Dotarłaś na miejsce. Chłopaka jeszcze nie było. Weszłaś do środka. Pokazałaś kartę klubowicza i poszłaś do szatni. Kiedy już się przebrałaś i weszłaś na sale ćwiczeń zauważyłaś Louisa - podeszłaś do niego.
Ty: O,cześć! Myślałam ze umówiliśmy się przed klubem.
Lou: Hej.. jak to ? Nie wiedziałem przepraszam.
Ty: Daj spokój,nie ma za co! Widocznie źle się zrozumieliśmy.
Lou: No widocznie tak.. mam dla ciebie kwiatka,ale w szatni. Dam ci może później.
Ty: Hahah, no okej.
Lou:  No to na co idziemy?
Ty: Nie wiem.. myślałam ze na początek rowerek.
Lou: Dobra to chodźmy.
Idac wymienialiście się uśmiechami.
Lou: Moze powiesz mi w końcu coś o sobie?
Ty: A co chcesz wiedzieć?
Lou:  Moze na początek imię,którego nadal nie znam.
Ty: (t.i) jestem.
Lou: O,bardzo ładne imię.
Ty: Przestań! Nie znoszę go.
Lou: A ja je uwielbiam haha.
Ty: Milo mi,ale jeszcze mnie tym nie kupiłeś.
Lou: Uparciuch z ciebie.
Ty: No w końcu baran.
Lou: Powiedz jeszcze coś o sobie.
Ty: Mam 21 lat,brata i siostrę. Mieszkam z mama,bo rodzeństwo się już wyprowadziło. No i studiuje matematykę-finansowa. W wolnym czasie biegam albo chodzę tutaj.Odstresowuje się i wgl. Chyba za bardzo się rozgadałam.
Lou: Podoba mi się to, a co z tata? Nie mieszka z tobą i mama?
Ty: Nie,zmarł 13 lat temu.
Lou: O jej,przepraszam.
Ty: Nie ma za co przepraszać,ale dzięki. Teraz ty coś o sobie powiedz.
Lou: hmmm.. śpiewam w zespole One Direction. Mieszkam z kumplem z zespołu,a raczej przyjacielem. Traktuje go jak własnego brata którego nigdy nie miałem. Wolny czas mam rzadko,ale jak już go mam to staram się go spędzać z rodzina. Mam 4 siostry młodsze ode mnie. No i obydwojga rodziców.
Ty: O, to całkiem spora rodzinka.
Lou: No jest wesoło.























 Jakos mi się nie podoba ta część :/ Postaram się,żeby następna była lepsza :) /Daria;*

2 komentarze:

  1. Fajna, miła pogawędka :D Ciekawe jak się dalej potoczy :D A i spoko część jest, nie za dużo kochaniutka od siebie wymagasz :P btw, ile zamierzasz partów z Lou napisać? :)

    Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś mi się po prostu nie podoba ;P Zawsze dużo od siebie wymagam :D no nie będzie ich dużo(dwie części),następny imagin będzie długi nawet bardzo ;P

      Usuń