Świstokliki

czwartek, 13 lutego 2014

My thoughts / Mes pensées (3)

Ludzie nie wszystko potrafią docenić. A wystarczy spojrzeć z innej perspektywy na nasze życie,by móc zauważyć najmniejsze szczegóły,których nie jesteśmy w stanie dostrzec. Te niewielkie szczegóły mogą wprowadzić do naszego życia odrobinę magii. Być może to od tych niepozornych szczegółów tworzy się jakaś historia. Historia która wypełni nasze życie niezapomnianym pięknem. Otwórz oczy na to czego nie dostrzegasz,być może właśnie to jest kluczem do twojego szczęścia. Ciesz się każdym niepozornym potknięciem,bo to ono kreuje twoją przyszłość. Otwórz swoje serce przed ludźmi,nie bój się cierpienia. Ono też jest każdemu z nas w życiu potrzebne.

9 komentarzy:

  1. Hej :D Obserwuje i czytam. :)
    http://zaynmalik-forbiddenlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Nie jestem fanką takich tematów, ale podoba mi się Twój styl pisania ;>
    Poza tym piszesz przystępnie i czytelnie, więc z pewnością wraz z nadejściem ferii, wszystko sobie przeczytam! ^^
    Obserwuję, w najbliższym czasie doczytam ;*
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te przemyślenia, dają dużo do myślenia : ). Oczywiście będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz, może to dziwnie zabrzmi, ale chyba właśnie tego potrzebowałam, trafiło to do mnie za co Ci bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Zaproponowałaś mi, abyśmy zaczęły nawzajem czytać swoje blogi. Obserwacja za obserwacje, kom za kom. Szczerze - nie lubię takich propozycji (juz wiele razy okazywało się że blogi które zaobserwowałam były bezwartościowe i puste), ALE z ciekawości zajrzałam na Twojego. Z miłym zaskoczeniem odkryłam, że blog ten jest bardzo ciekawy, a Twoje wpisy dają do myślenia. Nigdy nie czytałam tego typu blogów, ale chyba muszę zacząć - oczywiście od Twojego. Możesz być pewna, że będę tu władać tak często, jak pozwoli mi na to czas. Jeszcze nie czytałam wszystkich wpisów, ale sądzę, że zaobserwuję ( doświadczenie nauczyło mnie że należy trochę poczytać bloga, by go zasubskrybować ;))
    Tutaj zwracam się z prośbą do Ciebie. Zapewne obie szukamy wiernych Czytelników, a nie tylko nie aktywnych pustych nicków. Może chciałabyś zacząć czytać i mojego bloga? Nie musisz obserwować, przekonałam się, że znacznie wazniejsi od obserwatorów są wierni Czytelnicy. Mój blog ma już prawie pół roku, a takich Czytelników mam jedynie trzech ;(
    Wiem, że może Cię nie interesować tematyka mojego opowiadania, ale daj mu szansę, a nóż Cię zaciekawi. Rozdziały wstawiam co tydzień w poniedziałek a każdy z nich zajmuje w Wordzie 5-6 stron, ponadto jest kilka razy sprawdzany. Innymi słowy - bardzo się staram, aby opowiadanie było dobrej jakości, z przesłaniem, złożoną akcją i ciekawymi oryginalnymi postaciami.
    Mam nadzieje, że przemyslisz moją "ofertę". Dziękuję Ci, jeśli dałaś rade doczytać aż do końca mój komentarz ;) Zrozumiem, jeśli przeniesiesz go do SPAMU... odezwij się z odpowiedzią na moim blogu:

    jedyna-nadzieja.blogspot.com

    Życzę weny w pisaniu i masy prawdziwych Czytelników ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Zostawiłaś na moim blogu link do swojego, więc jestem. Jak na razie podoba mi się u Ciebie. Ciekawe przemyślenie. Masz talent do pisania. Oby tak dalej, a będę częściej do Ciebie wpadać. :)
    U mnie dziś lub jutro pojawi się kolejny rozdział, więc zapraszam w wolnej chwili. :)
    http://nieodkryta-kraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwujemy, mamy nadzieję że odwdzięczysz się tym samym ;) Pozdrowionka :**

    i-wanna-hold-you.blogspot.com/
    owszystkimioniczym-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę zaglądać, to jest pewne :)
    Tekst jakoś poruszył mnie, i dał wiele do myślenia. Oby tak dalej !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy !! czytam ;)
    Zapraszam do siebie www.very-crazy-duo.blogspot.com . Liczę na jakiś komentarz ;p

    OdpowiedzUsuń