Świstokliki

piątek, 7 lutego 2014

#powrot #zmiany #przepraszam

Hej moje skarby !! ;)
 
Wiem,ze bardzo długo mnie tutaj już nie było i wiem,ze przez to straciłam Was wszystkich :'( Wiem,ze Was zawiodłam . Wiem,ze jestem okropna! Samolubna i wgl... najgorsza na świecie ;c Przepraszam.. tak bardzo przepraszam.Wiem również to,iż przeprosiny nie zawsze muszą cokolwiek zmienić,są takie sytuacje, w których są one już po prostu pustymi słowami.. Mam nadzieje,ze Wy ich tak nie odbierzecie i wrócicie do mnie mimo wszystko. No cóż na chwile obecna mogę sobie pomarzyć :) Nie wiem czy ktokolwiek czeka na dalsza część opowiadania ''Life is a fairy tale'' jeśli są takie osoby to prosiłabym żeby napisały o tym w komentarzu,bo nie wiem czy jest sens kontynuować ta opowieść :)
A wiec na moim blogu wraz z nowym rokiem, wraz ze zmianami w moim życiu chciałabym je także wprowadzić tutaj :) Jest to blog głównie z opowiadaniami i imaginami o 1D,ale przez jakiś czas chcialabym dodawać na niego teksty,to znaczy nie teksty, tylko takie moje rożne przemyślenia,coś w tym stylu jak to:

Zamknięta w otchłani... Pływam w tęsknocie. W morzu wylanych łez,w morzu utraconych wspomnień. To wszystko tak boli,to wszystko rani mnie powoli. Czuje,ze tonę. Topie się w tej tęsknocie. Nie ma nikogo kto by mi pomógł. Nie proszę o pomoc i jej nie oczekuje. Ale stanowczo w tej chwili jej potrzebuje. Potrzebuje pomocnej dłoni. Osoby, która bez ustanku będzie i bezinteresownie mnie wyłowi z morza mego bólu,któremu sięgam już dna. Kres wytrzymałości jest bliski mym odczuciom. Nie radze sobie z nim. Nie radze sobie już długo.Nie wiem jak długo będę jeszcze tonęła wśród tej otaczającej mnie szarości. Być może nadejdzie dzień,w którym utonę ostatecznie...

Proszę Was bardzo przede wszystkim o szczerość :) Czy podoba Wam się moja zmiana i czy podoba się Wam mój tekst :) Buziaki skarby,kocham Was bardzo i ciesze się ze wróciłam <3

5 komentarzy:

  1. Wyciągam pomocna dłon :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej późno niż wcale, kochana ;* Czekamyy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeprosiny przyjęte :) Kontynuuj te teksty /wera

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mówię: kontynuuj Life is a fairy tale!
    Czytalam na razie jeden rozdział i choc za 1D nie przepadam, to musze przyznac, ze opowiadanie mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę weny :3
    smiertelnamysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń